tennisnews.gr - Το Τένις στην Ελλάδα | Τσιτσιπας - Σακκαρη

Διαφήμιση
Διαφήμιση
 

Χριστουγεννιάτικο camp

E-mail Εκτύπωση

Όμιλος Αντισφαίρισης Αγίας Παρασκευής - tennisnews.gr

Ο Όμιλος Αντισφαίρισης Αγ. Παρασκευής διοργανώνει στο Αthens Tennis Center (τηλ. 210.6540511, 694.4985498) Camp σε 2 εβδομαδιαίες περιόδους, από 27 – 30 Δεκεμβρίου και από 3 - 7 Ιανουαρίου.
ΩΡΕΣ : 9 π.μ. - 4 μ.μ

Τα σύντομα camp του Ομίλου Αντισφαίρισης Αγ. Παρασκευής προσελκύουν παίχτες από όλη την Αττική. Οι αθλητές συμμετέχουν χαρακτηριστικά για ένα ελάχιστο χρονικό διάστημα 2 εβδομάδων και έτσι μπορούν να εκμεταλλευτούν ένα έντονο περιβάλλον προπόνησης. Όλες οι πτυχές του τενιστικού παιχνιδιού καλύπτονται συμπεριλαμβανομένης της τεχνικής, τακτικής, φυσικής και προπόνησης ψυχολογικών δεξιοτήτων. Ο στόχος είναι να παρασχεθεί ποιοτικό τένις σε σύντομο χρονικό πρόγραμμα μέσα σε ένα περιβάλλον δι ασκέδασης και διέγερσης μαζί.

Το εβδομαδιαίο πρόγραμμα το οποίο ξεκινάει από τις 9 το πρωί και ολοκληρώνεται στις 16:00 το απόγευμα, είναι δομημένο και διαιρείται σε 2 ημέρες τεχνικής και φυσικής κατάρτισης, 2 ημέρες φυσικής κατάστασης και αγωνιστικής αντισφαίρισης και μισή ημέρα και τα 2.

Κάθε μέρα οι αθλητές έχουν την ευκαιρία να εκμεταλλευτούν τα γήπεδα ποδοσφαίρου ως μέσο ενεργής αποκατάστασης και την Τετάρτη μετά το μεσημέρι παιχνίδι και διασκέδαση.

Η επιβάρυνση κάθε ημέρας ποικίλει για να μεγιστοποιεί τη βελτίωση του μικρού αθλητή σε όλες τις πτυχές της κατάρτισης του – τεχνικής, τακτικής, φυσικής και διανοητικής.

Ο όγκος και η ένταση κάθε ημέρας ποικίλουν με αρκετό χρόνο να διατίθεται για ανάπαυλα και ανανέωση.

Οι εσωτερικές και οι εξωτερικές δραστηριότητες οργανώνονται καθημερινά σε μία προσπάθεια αξιοποίησης του όμορφου περιβάλλοντος και της έλξης του καιρού της Αττικής.

Πλεονεκτήματα του σχεδιασμού της προπονητικής διαδικασίας σε 2 εβδομάδες:

  • Ο αθλητής φτάνει στη μέγιστη απόδοση σε καθορισμένο χρόνο.
  • Ο σχεδιασμός της προπόνησης κανονίζεται για να φτάσει σε κορυφαία αιχμή στα τεχνικά, τακτικά, φυσικά, διανοητικά και διατροφικά συστατικά.
  • Η προπόνηση είναι αποδοτικότερη και οι στόχοι είναι σαφείς και καθορισμένοι.
  • Η προπονητική εργασία είναι στοχευόμενη.
  • Η ποικιλία αποφεύγει στην πράξη την πλήξη, την αδράνεια και την ουδετεροποίηση.
  • Το «κάψιμο» της υπέρ προπόνησης και οι τραυματισμοί αποτρέπονται.
 
Διαφήμιση

Διαφήμιση

Διαφήμιση

Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση

Διαφήμιση
ote nov 2016 300x80

latest-atp-videos

charitonidis-thecoach


Διαφήμιση

Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση