tennisnews.gr - Το Τένις στην Ελλάδα | Τσιτσιπας - Σακκαρη

Διαφήμιση
Διαφήμιση
 

technical advice

Η θέση ετοιμότητας

E-mail Εκτύπωση

foot

Συνεχίζοντας τις τεχνικές μας αναλύσεις από τη στήλη του Technical Advice θα μιλήσουμε για κάτι που πολλές φορές ξεχνάμε… τη θέση ετοιμότητας. Μέσα από τις σελίδες του inoutcourt.gr, ο Βασίλης Καραδημητρόπουλος μιλά για θέματα τεχνικής.

Η καλύτερη θέση όταν ο αντίπαλος χτυπάει την μπάλα, είναι αυτή που σου επιτρέπει να πας παντού. Η «θέση ετοιμότητας» είναι μια ουδέτερη στάση (κοιτώντας τον αντίπαλο), που βοηθά τον παίκτη να έχει ισορροπία και να είναι έτοιμος για κάθε ενδεχόμενο. Η στάση αυτή περιλαμβάνει μια ουδέτερη θέση της ρακέτας, ίσως προς το backhand (τα περισσότερα χτυπήματα πάνω στο σώμα, αντιμετωπίζονται πιο εύκολα με backhand). Τη ρακέτα κρατάει το μη κυρίαρχο χέρι, το οποίο την φέρνει εύκολα στην κατάλληλη θέση.

Διαβάστε περισσότερα
 

Η επιλογή του Nadal: Aero Pro Drive GT

E-mail Εκτύπωση

Aero Pro Drive GT

Μία ακόμη νέα στήλη στα πλαίσια του Technical Advice εγκαινιάζουμε σήμερα. Η στήλη αυτή θα σας δίνει υπεύθυνες και επώνυμες κριτικές και αξιολογήσεις για τενιστικό εξοπλισμό από ανθρώπους που είναι καταξιωμένοι στο χώρο και στο είδος του. Ο Γιώργος Κασταμονίτης, με τον τίτλο του Master Racquet Technician  μας παρουσιάζει τη νέα Aero Pro Drive GT.

Η Aero Pro Drive GT είναι επιλογή του Rafael Nadal, του Jo-Wilfried Tsonga και της Caroline Wozniacki. Το μήκος της ρακέτας είναι  68,5cm (27inches) το εμβαδόν της κεφαλής 645 cm2  (100 in2 ) το βάρος της στα 300gr και ο αριθμός χορδών της 16Χ19.

Διαβάστε περισσότερα
 

Αντιμετωπίζοντας τους τραυματισμούς

E-mail Εκτύπωση

Είτε πρόκειται για ένα ξαφνικό σύμπτωμα κατά τη διάρκεια του αγώνα ή το αποτέλεσμα συνεχούς παιχνιδιού, οι τραυματισμοί είναι κάτι που ο κάθε παίκτης πρέπει να αντιμετωπίσει. Αντίθετα όμως με τους επαγγελματίες δεν έχεις στο γήπεδο κάποιον φυσιοθεραπευτή να σε βοηθήσει κι έτσι ο απλός παίκτης μπορεί να επηρεαστεί πιο δυσμενώς. Οι φουσκάλες, οι κράμπες και το διάστρεμμα δεν απειλούν σοβαρά την υγεία σου, σου αφαιρούν όμως την αυτοσυγκέντρωση, τη διασκέδαση και την αυτοπεποίθηση σου.

Όλοι οι παίκτες χρειάζονται ψυχολογικά όπλα για να αντιμετωπίσουν αυτές τις μικροενοχλήσεις και να αποφύγουν μείωση της απόδοσής τους. Πώς μπορείς να αντιμετωπίσεις έναν τραυματισμό και ταυτόχρονα να είσαι ανταγωνιστικός στο παιχνίδι σου; Ορίστε μερικές συμβουλές πώς να παίζεις τραυματισμένος και να κερδίζεις.

Διαβάστε περισσότερα
 

Όποτε κάνω μαθήματα, ο δάσκαλος κάνει πάντα αυτά που θέλει

E-mail Εκτύπωση


«Όποτε κάνω μαθήματα, ο δάσκαλος κάνει πάντα αυτά που θέλει». Αυτή είναι μια συχνή διαπίστωση παικτών που κάνουν μαθήματα σε ένα club. Πως μπορεί ο προπονητής να κρατήσει ισορροπία ανάμεσα σε αυτό που θέλουν οι παίκτες και αυτό που χρειάζονται, όταν αυτά έρχονται σε αντίθεση;

Σε αυτή την ερώτηση δίνει απαντήσεις ο Βασίλης Καραδημητρόπουλος στο επίκαιρο άρθρο του στο inoutcourt.gr.

Μπορούμε να κατηγοριοποιήσουμε το πώς οι προπονητές μεταφέρουν τα μηνύματα τους σε δύο ευδιάκριτα στυλ διδασκαλίας, το αυταρχικό και το συνεργατικό. Στο αυταρχικό στυλ ο προπονητής λέει τι πρόκειται να γίνει, πως θα γίνει και δίνει τις λύσεις για κάθε πρόβλημα. Στο συνεργατικό στυλ ο προπονητής παρουσιάζει το υλικό με τρόπους που ο μαθητής συμφωνεί, δημιουργεί καταστάσεις που χρειάζονται λύση και κάνει ερωτήσεις που οι μαθητές προσπαθούν να βρουν απαντήσεις.

Διαβάστε περισσότερα
 

Να σκέφτεσαι ή να μην σκέφτεσαι στους αγώνες;

E-mail Εκτύπωση

Σε θέματα Αθλητικής Ψυχολογίας μπαίνει ο Βασίλης Καραδημητρόπουλος στο άρθρο του "Προσδοκίες, αυτοπεποίθηση και η προσέγγιση του να μη σκέφτεσαι"  στο inoutcourt.gr προσπαθώντας να απαντήσει στο παρακάτω πολύ σημαντικό ερώτημα ψυχολογικής προετοιμασίας για έναν αγώνα:

"Κάποιες φορές όταν περιμένεις να είσαι πολύ καλός και έχεις πολύ αυτοπεποίθηση, συνήθως αυτό γίνεται μειονέκτημα και η συνταγή είναι η μετριοφροσύνη. Ισχύει κάτι τέτοιο;"

Εδώ υπάρχουν δύο προσεγγίσεις που μπορεί να συναντήσει κάποιος. Η πρώτη είναι γνωστή σαν «θετική σκέψη», που απλά σημαίνει να έχεις αυτοπεποίθηση. Η ιδέα είναι ότι αν πηγαίνεις για πολλά, θα πετύχεις πολλά. Αυτή η προσέγγιση είναι καλή πριν τον αγώνα, γιατί σου δίνει ενέργεια για να ξεκινήσεις. Κατά τη διάρκεια του αγώνα όμως συμβαίνουν δεκάδες πράγματα που σου δείχνουν ότι αυτό το σκεπτικό δεν είναι εφικτό.

Διαβάστε περισσότερα
 

Προπονήσου έξυπνα!

E-mail Εκτύπωση

Χρήσιμες συμβουλές αντλούμε από το άρθρο του κ Γιώργου Παπαχατζή, απο το InOutCourt.gr για τον τρόπο που κάποιος αθλητής ανιμετωπίζει τις ήττες τους. Στο άρθρο μπορείτε να βρείτε πολύ χρήσιμες πληροφρίες για της διαχείριση της ήττας.

Για πολλούς παίκτες  είναι συχνό φαινόμενο να χάνουν στον πρώτο γύρο για αρκετές συνεχόμενες εβδομάδες. Τότε ο αθλητής και ο προπονητής κυριεύονται με πολλά αρνητικά συναισθήματα. Τι πρέπει να κάνουν;

Διαβάστε περισσότερα
 

Οφέλη στην υγεία από το tennis

E-mail Εκτύπωση

Οφέλη στην υγεία από το τένις

Τα οφέλη για την υγεία που κερδίζονται μέσω της αερόβιας άσκησης έχουν αποδειχτεί. Η έρευνα έχει δείξει ότι συστηματική και μέτριας έντασης φυσική δραστηριότητα, έχει ευεργετική επίδραση στην υγεία και συνδέεται με μειωμένη πιθανότητα εμφάνισης διαβήτη και καρδιακών παθήσεων. Η συστηματική άσκηση έχει ευεργετική επίδραση σε παράγοντες εμφάνισης καρδιαγγειακών παθήσεων μέσω πολλών μηχανισμών. Βελτιώνει τη σύσταση του λιπώδους πλάσματος, μειώνει το σωματικό βάρος, χαμηλώνει την πίεση, αυξάνει την ευαισθησία της ινσουλίνης και βελτιώνει τη λειτουργία των πνευμόνων, την καρδιακή λειτουργία και την καρδιοαναπνευστική αντοχή. Επιπρόσθετα, η άσκηση έχει θετική επίδραση στην υγεία των οστών.

Διαβάστε περισσότερα
 

Καλύτεροι Γονείς στο τένις

E-mail Εκτύπωση

Οι γονείς αποτελούν μια κινητήρια δύναμη στο τένις και ειδικά στο ελληνικό τένις. Ο ρόλος τους είναι σημαντικός γιατί βρίσκονται στο παιδί τους πριν, κατά τη διάρκεια και μετά τον αγώνα.

Το inoutcourt.gr μας δίνει κάποιες χρήσιμες κατευθύνσεις για όλους τους γονείς.

Διαβάστε περισσότερα
 
Σελίδα 3 από 3

Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση

latest-atp-videos


Διαφήμιση

Διαφήμιση