tennisnews.gr - Το Τένις στην Ελλάδα | Τσιτσιπας - Σακκαρη

Διαφήμιση
Διαφήμιση
 

Απίστευτο: Τριπλό διαιτητικό σφάλμα κατά του Djokovic (vid)

E-mail Εκτύπωση

Novak Djokovic
Όχι μια, ούτε δυο φορές, αλλά τρεις φορές -όλες μέσα σε λίγα λεπτά- ο διαιτητής ερμήνευσε λάθος τα σημάδια της μπάλας στο χώμα, με τον Novak Djokovic να αδικείται και στις τρεις περιπτώσεις!

Απίστευτο τριπλό διαιτητικό λάθος συνέβη στον πρώτο ημιτελικό των ανδρών του Internazionali BNL d' Italia, ανάμεσα στον Novak Djokovic και στον Casper Ruud.

Η πρώτη φάση, που έγινε σε πολύ κρίσιμο σημείο, όταν ο Ruud σέρβιρε για την κατάκτηση του 1ου σετ, ο Adel Nour καταλόγισε αδίκως έναν πόντο στον Νορβηγό, αφού η μπάλα στο σερβίς του ήταν άουτ, όπως του επεσήμανε και ο Σέρβος.

Ο Djokovic κέρδισε το 1ο σετ παρόλα αυτά και στο ξεκίνημα του 2ου σετ έγιναν ακόμα δυο λάθη από τον Αιγύπτιο chair umpire. Ένα που η μπάλα προσγειώθηκε από ψηλά και ο επόπτης έδωσε αρχικά το "άουτ", αλλά ο διαιτητής κατέβηκε από την καρέκλα και έκανε overrule, ερμηνεύοντας πως και αυτό το σημάδι βρήκε γραμμή, κάτι που πάλι δεν ίσχυε, σύμφωνα τουλάχιστον με το hawk-eye (το οποίο χρησιμοποιείται μόνο για τηλεοπτικούς σκοπούς).

Στο επόμενο game, ένα ακόμα σερβίς του Ruud ήταν εκτός και δεν καταλογίστηκε από τους επόπτες. Αυτή τη φορά ο διαιτητής δεν κατέβηκε από την καρέκλα του, καθώς ο Djokovic έπαιξε τον πόντο, αλλά όταν ο πόντος τελείωσε διαμαρτυρήθηκε ξανά στον διαιτητή, που του είπε ότι είδε τη μπάλα μέσα. Για ακόμα μια φορά, το hawk-eye έδειξε ότι ο Σέρβος ήταν εκείνος που είχε δίκιο!

 
Διαφήμιση

Διαφήμιση


Σχετικά Άρθρα

Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση

Διαφήμιση
latest-atp-videos

Διαφήμιση

Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση