Επιστρέφει στο Queen's η Serena
tn team
Πέμπτη, 28 Μαϊος 2026 - 18:56
Οι φήμες των τελευταίων μηνών φαίνεται να επιβεβαιώνονται, με δημοσιεύματα να θέλουν τη Serena Williams να επιστρέφει και επίσημα στην ενεργό δράση τον επόμενο μήνα στο Queen's.
Συγκεκριμένα, όπως αναφέρει ρεπορτάζ του The Telegraph, η Serena Williams ζήτησε wild card για να παίξει στο διπλό του Queen's μαζί με τη Victoria Mboko.
Το τουρνουά του Λονδίνου, από τα σημαντικότερα τουρνουά προετοιμασίας για το Wimbledon αλλά και ένα από τα ιστορικότερα στο tour, θα γίνει την εβδομάδα 8-14 Ιουνίου.
Είναι πολύ πιθανό, εφόσον επιβεβαιωθεί το comeback της θρυλικής Αμερικανίδας τενίστριας, να συμμετέχει και στο διπλό του Wimbledon σε έναν περίπου μήνα.

