Έξω ο Medvedev! (vid)
O Daniil Medvedev ηττήθηκε από τον Benjamin Bonzi με 3-1 σετ και αποκλείστηκε για 1η φορά στην καριέρα του στον 1ο γύρο του Wimbledon, ενώ ηττήθηκε για 2ο συνεχόμενο Grand Slam στην πρεμιέρα του!
Από το κακό στο χειρότερο πηγαίνουν τα πράγματα για τον Daniil Medvedev, που μετά το Roland Garros αποχαιρέτησε από τον 1ο γύρο και το Wimbledon!
Ο 29χρονος Ρώσος, ημιφιναλίστ πέρσι και πρόπερσι στο τουρνουά, ηττήθηκε από τον Bonzi, Νο.64 στον κόσμο, με 7-6 (2), 3-6, 7-6 (3), 6-2.
Brilliant Bonzi ?
— Wimbledon (@Wimbledon) June 30, 2025
Benjamin Bonzi defeats Daniil Medvedev 7-6 (2), 3-6, 7-6 (3), 6-2 to claim his second win against a top 10 player #Wimbledon pic.twitter.com/fs6UA3Ou7b
Δεν ήταν όσο σταθερός έπρεπε και έκανε απερίσκεπτα λάθη ο Medvedev, με αυτά να του στοιχίζουν ιδιαίτερως στις κρίσιμες στιγμές. Έχασε και τα δύο tie-break που παίχτηκαν, στο 1ο και στο 3ο σετ.
Ειδικά μετά το 2ο tie-break, όταν έμεινε πίσω με 1-2 σετ, δεν υπήρξε επιστροφή για το Νο.9 του ταμπλό, που υπέστη δύο break στο 4ο σετ και αποχαιρέτησε το τουρνουά μετά από 3 ώρες και 7 λεπτά αγώνα.
Έχει μόνο μια νίκη στα φετινά Grand Slams ο Medvedev, ο οποίος αποκλείστηκε στον 2ο γύρο του Australian Open και στον 1ο γύρο του Roland Garros. Το Wimbledon ήταν το μόνο major έως σήμερα, στο οποίο δεν είχε αποκλειστεί ποτέ από τον 1ο γύρο.
Τουλάχιστον 5 θέσεις θα χάσει μετά απ' αυτό ο Medvedev, υποχωρώντας στο Νο.14 του κόσμου, ενώ μπορεί βεβαίως να βρεθεί ακόμα πιο χαμηλά, ανάλογα και από τα άλλα αποτελέσματα του τουρνουά.

