Sinner: "Δεν μπορούσα να κάνω περισσότερα"

 
Sinner: "Δεν μπορούσα να κάνω περισσότερα"
© USTA
tn team Δευτέρα, 08 Σεπτεμβρίου 2025 - 2:08

Ο Jannik Sinner παραδέχτηκε την ανωτερότητα του Carlos Alcaraz στον τελικό του US Open, δίνοντάς του συγχαρητήρια και μιλώντας για μια ακόμα φορά με τεράστιο σεβασμό για τον Ισπανό.

"Θα ήθελα να ξεκινήσω με τον Carlos και την ομάδα του. Τα πάτε φανταστικά, συγχαρητήρια. Ξέρω ότι υπάρχει πολλή σκληρή δουλειά πίσω από αυτή την εμφάνιση σήμερα. Ήσουν καλύτερος. Συγχαρητήρια, να το απολαύσεις", είπε ο Sinner στον λόγο του μετά τον τελικό.

Και συνέχισε: "Ευχαριστώ όλους στην ομάδα μου, που με στηρίζετε και με καταλαβαίνετε για τη σκληρή δουλειά. Όλοι ξέρουμε πόση αφοσίωση βάλαμε για να βρεθούμε εδώ. Ήταν μια απίστευτη σεζόν. Παίξαμε σε πολλά μεγάλα στάδια και αγώνες σε όλη τη διάρκεια της σεζόν. Είμαι πολύ χαρούμενος που μοιράζομαι αυτή τη στιγμή μαζί σας, την οικογένειά μου στο σπίτι, όλους τους ανθρώπους που αγαπώ. Έκανα το καλύτερο που μπορούσα σήμερα, δεν μπορούσα να κάνω περισσότερα."

Tennis shots