3ος σερί τίτλος για την Αργυροκαστρίτη στο Ηράκλειο
Τον 3ο συνεχόμενο τίτλο στα διπλά του Ηρακλείου κέρδισε η Μαριάννα Αργυροκαστρίτη, που αύριο θα διεκδικήσει και τον πρώτο τίτλο της στο μονό!
Η καταπληκτική εβδομάδα συνεχίζεται για τη Μαριάννα Αργυροκαστρίτη στη Χερσόνησο και τα γήπεδα του Lyttos Beach, όπου πήρε ξανά την πρόκριση σε μονά και διπλά!
Στο μονό μπήκε στον τελικό, κερδίζοντας τη Sevil Yuldasheva με 6-4, 6-2.
Θα παίξει στον πρώτο τελικό της καριέρας της αύριο στα μονά και θα διεκδικήσει τον τίτλο απέναντι στην Ιταλίδα Federica Sacco.
Θυμίζουμε πως την προηγούμενη εβδομάδα έφτασε ως τα ημιτελικά και τώρα έκανε το βήμα παραπάνω.
Στα διπλά κέρδισε ξανά τίτλο, για 3η συνεχόμενη εβδομάδα και μάλιστα με τριες διαφορετικές συμπαίκτριες.
Αυτή την εβδομάδα έπαιζε μαζί με τη Λιθουανή Iveta Dapkute και κέρδισαν σήμερα στον τελικό τις Shira Buhadana και Nikola Koprivova με 6-1, 6-4.

