Ολοκληρώθηκε το Πρωτάθλημα O2 Aνδρών-Γυναικών της Αριδαίας (pics)
tennisnews team
Τρίτη, 26 Μαϊος 2026 - 15:23
Ολοκληρώθηκε με ιδιαίτερη επιτυχία το Πρωτάθλημα Ο2 Ανδρών και Γυναικών της ΕΦΟΑ, που διοργάνωσε ο Όμιλος Αντισφαίρισης Αριδαίας.
Δελτίο Τύπου:
Νικήτρια στις Γυναίκες η Λυδία Παναγιωτίδου απέναντι στην Κατερίνα Ουσταμπασίδου με 6-0, 6-2 και νικητής στους Άνδρες ο Στέφανος Πουρναρόπουλος που μετά από 2 ώρες και 35 λεπτά αγώνα, σε τρία σετ επικράτησε του Γιώργου Δημητρίου με 5-7, 6-3, 6-2.
Στους ημιτελικούς βρέθηκαν στους άνδρες ο Βίκτωρας Καλαιτζής και ο Γιώργος Τσιούμας, ενώ στις γυναίκες η Κασσιανή Βασιλειάδη και η Φανή Ρούσσου.









