tennisnews.gr - Το Τένις στην Ελλάδα | Τσιτσιπας - Σακκαρη

Διαφήμιση
Διαφήμιση
 

O Roger πήρε πίσω το "RF"

E-mail Εκτύπωση

Roger Federer
Το λογότυπο που τον συνόδεψε στο μεγαλύτερο μέρος της καριέρας του, το περίφημο "RF", ανήκει και πάλι στην ιδιοκτησία του Roger Federer, μετά από το καλοκαίρι του 2018, όταν και είχε σταματήσει τη συνεργασία του με τη Nike.

Το τέλος της συνεργασίας του με τη Nike πριν από 2 χρόνια για τη συμφωνία-μαμούθ των 300 εκατομμυρίων που έκανε με τη Uniqlo, είχε και μια δυσάρεστη εξέλιξη για τον Federer, που για περίπου 2 χρόνια έχασε τα δικαίωματα του "RF" από τα προϊόντα του.

Από την πρώτη στιγμή ο Federer είχε κάνει ξεκάθαρες τις προθέσεις του να διεκδικήσει τα δικαιώματα και το προηγούμενο καλοκαίρι είχε δηλώσει πως στο πρώτο τρίμηνο του 2020 θα τα έχει ανακτήσει.

"Το λογότυπο RF είναι της Nike αυτή τη στιγμή, αλλά θα έρθει σε μένα κάποια στιγμή. Ελπίζω η Nike να είναι βοηθητική στη διαδικασία και να γίνει όσο πιο σύντομα γίνεται", είχε πει ο Federer σε συνέντευξη Τύπου στο Wimbledon το 2018.

Στο φετινό Australian Open, o ατζέντης του Roger, Tony Godsick επιβεβαίωσε πως η διαδικασία βρίσκεται κοντά στο τέλος της και πως το "RF" θα ανήκει ξανά στον Ελβετό: "Θα πάρουμε πίσω το λογότυπο σύντομα, πάρα πολύ σύντομα."

Όπως επιβεβαιώνεται και από το Patent and Trademark Office των Ηνωμένων Πολιτειών, το λογότυπο πέρασε στην ιδιοκτησία της Tenro AG, μιας εταιρείας που δημιούργησε ο Federer το 2007 και εδρεύει στη Βασιλεία. Είναι θέμα χρόνου, λοιπόν, να το δούμε για πρώτη φορά και στα προϊόντα της Uniqlo.

Φωτογραφία: Getty Images / Ideal Image

 
Διαφήμιση

Διαφήμιση


Σχετικά Άρθρα

Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση

Διαφήμιση
latest-atp-videos

Διαφήμιση

Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση