tennisnews.gr - Το Τένις στην Ελλάδα | Τσιτσιπας - Σακκαρη

Διαφήμιση
Διαφήμιση
 

Ο Moscarella έκανε το ίδιο λάθος! (vid)

E-mail Εκτύπωση

Moscarella - Schwartzman
Ο ίδιος διαιτητής της περίφημης φωτογραφίας του Marton Fucsovics, έκανε ένα παρόμοιο λάθος σε κρίσιμο πόντο της αναμέτρησης του Novak Djokovic με τον Diego Schwartzman, αποδεικνύοντας για 2η φορά στο ίδιο τουρνουά πως το hawk-eye είναι αναγκαίο και στο χώμα.

Λιγότερο από μια εβδομάδα πριν, ο Gianluca Moscarella έκανε overrule σε match point, υποστηρίζοντας πως το σερβίς του Nikoloz Basilashvili ήταν μέσα. Σύμφωνα με τη φωτογραφία του Ούγγρου, που τη δημοσίευσε στο ίντερνετ, ο Ιταλός chair umpire του στέρησε έναν κρίσιμο πόντο που θα τον κρατούσε στο τουρνουά, κάνοντας μια πολύ λανθασμένη παρέμβαση.

Στο ίδιο τουρνουά, για τον ημιτελικό του Djokovic με τον Schwartzman αυτή τη φορά, ο Moscarella έκρινε πως το σερβίς του Nole στο 6-5, 40-30 βρήκε γραμμή, με αποτέλεσμα να καταλογίσει τον πόντο (και το game) στον Σέρβο. Ήταν μια παρόμοια φάση με αυτή της περασμένης Κυριακής, καθώς το σερβίς του Nole προσγειώθηκε λίγο μετά τη service line και θα έπρεπε να κάνει και 2ο σερβίς.

Γι' αυτό το λόγο διαμαρτυρήθηκε έντονα ο Αργεντινός, ο οποίος όμως δεν μπορούσε να κάνει κάτι περισσότερο, εφόσον δεν υπάρχει η λύση του hawk-eye εντός του γηπέδου. Η τηλεοπτική κάλυψη πάντως του αγώνα τον δικαίωσε.

 
Διαφήμιση

Διαφήμιση

Διαφήμιση

Σχετικά Άρθρα

Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση

Διαφήμιση
Διαφήμιση
latest-atp-videos

Διαφήμιση

Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση