O Ελβετός έδειξε ανωτερότητα σε έναν πόντο που δεν ήταν υποχρεωμένος να το κάνει!
Σε μια πολύ οριακή μπάλα, ο επόπτης καταλόγισε "out" και ο διαιτητής τον διόρθωσε, δίνοντας τον πόντο στον Stan Wawrinka. Ο Karen Khachanov έκανε challenge αλλά δεν δικαιώθηκε, καθώς το forehand του Ελβετού είχε βρει ελάχιστα την πλαϊνή γραμμή. Στη συνέχεια διαμαρτυρήθηκε, καθώς θεώρησε πως ο πόντος θα έπρεπε να επαναληφθεί.
Δεν είχε δίκιο, σύμφωνα τουλάχιστον με το τηλεοπτικό replay, στο οποίο φαίνεται να αφήνει την μπάλα πριν ακουστεί το "out" από τον επόπτη (late call), θεωρώντας πως είναι "καθαρά" έξω.
O Wawrinka ωστόσο πλησίασε τον chair umpire την ώρα της διαφωνίας και ζήτησε να επαναληφθεί ο πόντος, όπως κι έγινε. Ο Khachanov τον ευχαρίστησε και το παιχνίδι συνεχίστηκε.
Δείτε το στιγμιότυπο:
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Ο Wawrinka ήταν εξαιρετικός και αγωνιστικά, κερδίζοντας τον Khachanov με 7-6 (10), 7-6 (1) σε ένα πολύ κλειστό ματς. Η νίκη αυτή, τον έστειλε στα προημιτελικά του St. Petersburg Open της Αγίας Πετρούπολης.