tennisnews.gr - Το Τένις στην Ελλάδα | Τσιτσιπας - Σακκαρη

Διαφήμιση
Διαφήμιση
 

Πως να πετύχεις το καλύτερο αποτέλεσμα στην προπόνησή σου

E-mail Εκτύπωση

Πως να πετύχεις καλύτερο αποτέλεσμα στην προπόνησή σου

Η ακαδημία BCTA με αφορμή την προαγωνιστικη περίοδο προετοιμασίας των αθλητών παραθέτει τον Δεκάλογο βελτιώσης της καθημερινής προπόνησης! 

ΠΩΣ ΝΑ ΠΕΤYΧΕΙΣ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΣΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΣΟΥ

1. ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΞΕΚΑΘΑΡΟ ΣΤΟΧΟ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ

Ιδανικά θέλεις να επιλέξεις 2 κύριους στόχους για την προπόνηση. Το να έχεις πολλά πράγματα να εστιάσεις είναι αντιπαραγωγικό.. Το να μην έχεις κάτι συγκεκριμένο να δουλέψεις θα σε οδηγήσεις να πετύχεις το ίδιο πράγμα – τίποτα.

2. ΚΑΝΕ ΠΡΟΘΕΡΜΑΝΣΗ ΠΡΙΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙΣ

Μις σύντομη προθέρμανση εκτός γηπέδου θα σε προετοιμάσει όχι μόνο σωματικά αλλά και νοητικά. Ξόδεψε 10 λεπτά να χαλαρώσεις και να κάνεις διατάσεις και χρησιμοποίησε συτόν το χρόνο για να ξεκινήσεις να συγκεντρώνεσαι στους στουχους της προπόνησης.

3. ΜΟΛΙΣ ΜΠΕΙΣ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΦΟΡΕΣΕ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ

Η προπόνηση ξεκινάει από την πρώτη μπάλα που χτυπάς. Είτε ξεκινάς από τη service line ή την baseline, ξεκίνα με τη βέλτιστη ένταση και συγκέντρωση.

4. ΒΑΛΕ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΒΑΣΗ ΟΤΑΝ ΖΕΣΤΑΙΝΕΙΣ ΤΑ ΧΤΥΠΗΜΑΤΑ ΣΟΥ

Kατά τη διάρκεια του ζεστάματος στο γήπεδο συγκεντρώσου στο να πετύχεις το βέλτιστο footwork, προσέχοντας ιδιαίτερα το split step, βήμα προσαρμογής και ανάκαμψης, προσπάθησε να χτυπάς τη μπάλα στο ιδανικό σημείο επαφής και να παίζεις ψηλά από το φιλέ και βαθιά στο γήπεδο. Να είσαι σταθερος! Ελαχιστοποίησε τα λάθη και δώσε ιδιαίτερη προσοχή να μην ρίξεις ποτέ τη μπάλα στο φιλέ.

5. ΠΡΟΠΟΝΗΣΟΥ ΜΕ ΕΝΤΑΣΗ ΑΓΩΝΑ

Από την πρώτη μπάλα που χτυπάς, να μην αφήσεις καμία να σκάσει 2 φορές, κυνήγα κάθε μπάλα και δούλεψε σκληρά να εκτελείς στο μάξιμουμ των ικανοτήτων σου.

6. ΔΟΥΛΕΨΕ ΤΟ ΝΟΗΤΙΚΟ ΣΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙ

Μείνε θετικός! Αν δεν έχεις κάτι καλό να πεις για το παιχνίδι σου – μην το πεις. Μην κάνεις λαθη εξ’ αιτίας πραγμάτων που σου αποσπούν την προσοχή.

7. ΕΠΕΛΕΞΕ ΣΤΟΧΟΥΣ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ

Οταν κανεις drills πάντα να στοχεύεις σε μικρούς στόχους – σημάδια και να είσαι πολύ συγκεκριμένος στον τύπο χτυπήματος που δουλεύεις. Π.χ. δεν χτυπάς απλά διαγώνια, αλλά χτυπάς διαγώνια topspin.

8. ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΞΕΚΙΝΑΣ ΤΟΝ ΠΟΝΤΟ ΜΕ ΣΕΡΒΙΣ ΟΠΟΤΕ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ

Ενας εύκολος τρόπος να κάνεις την προπόνηση πιο αποτελεσματική είναι να ξεκινήσεις το ράλυ με σερβίς αντί από κάτω όποτε μπορείς. Αυτή η μικρή προσαρμογή θα σου επιτρέψει να προπονήσεις τα 2 πιο σημαντικά χτυπήματα στο τένις (σερβίς και επιστροφή) σε πιο συστηματική βάση.

9. ΧΤΥΠΑ ΟΣΟ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΛΑΘΗ

Η επιτάχυνση της ρακέτας είναι το κλειδί στο σημερινό παιχνίδι και θα πρέπει να είναι παρούσα σε κάθε προπόνηση. Προσπάθησε να βρεις τη χρυσή τομή μεταξύ της γρήγορης κίνησης και του να μην κάνεις πολλά λάθη. Προσάρμοσε το παιχνίδι σου ανάλογα. Αν βγάζεις τη μπάλα έξω χτύπα με περισσότερο spin. Αν αυτό δεν πιάνει, μείωσε λίγο την ταχύτητα. Αν δεν χάνεις τη μπάλα, χτύπα γρηγορότερα. Δοκίμασε τα όρια σου σε ολόκληρη την προπόνηση!

10. ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΟΥ ΝΑ ΑΝΟΙΓΕΙΣ ΟΜΑΛΑ ΚΑΙ ΧΑΛΑΡΑ

Ενας σημαντικός στόχος για κάθε παίκτη είναι να αναπτύξει πιο αποτελεσματικά χτυπήματα – μέγιστη ταχύτητα με ελάχιστη προσπάθεια! Για να πετύχει αυτό, πρέπει να μάθει κανείς να χρησιμοποιεί μόνο τους μύες που χρειάζονται για το χτύπημα αφήνοντας τους άλλους χαλαρούς. Να ρωτάς τον εαυτό σου συνέχεια «Μπορώ να πετύχω το ίδιο αποτέλεσμα με λιγότερη προσπάθεια;».

BCTA

Τηλέφωνα επικοινωνίας: 6944945243 & 6946796505 
e-mail:  Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
Επισκεφτείτε το νέο website της ακαδημίας στο http://bcta.gr/

 
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση

latest-atp-videos


Διαφήμιση

Διαφήμιση