tennisnews.gr - Το Τένις στην Ελλάδα | Τσιτσιπας - Σακκαρη

Διαφήμιση
Διαφήμιση
 

Αthens Tennis Center Καλοκαιρινό Camp

E-mail Εκτύπωση

agiaparaskevi

Ο Όμιλος Αντισφαίρισης Αγ. Παρασκευής διοργανώνει στο Αthens Tennis Center Καλοκαιρινό Camp σε 3 εβδομαδιαίες περιόδους, από 28 Ιουνίου μέχρι 16 Ιουλίου (1η Περίοδος : 28/06, 2η Περίοδος: 05/07, 3η Περίοδος: 12/07)

Τα σύντομα camp του Ομίλου Αντισφαίρισης Αγ. Παρασκευής προσελκύουν παίχτες από όλη την Αττική. Οι αθλητές συμμετέχουν χαρακτηριστικά για ένα ελάχιστο χρονικό διάστημα 3 εβδομάδων και έτσι μπορούν να εκμεταλλευτούν ένα έντονο περιβάλλον προπόνησης. Όλες οι πτυχές του τενιστικού παιχνιδιού καλύπτονται συμπεριλαμβανομένης της τεχνικής, τακτικής, φυσικής και προπόνησης ψυχολογικών δεξιοτήτων.
Ο στόχος του σύντομου χρονικού προγράμματος είναι να παρασχεθεί ποιοτικό τένις μέσα σε ένα περιβάλλον διασκέδασης και διέγερσης, μαζί.



Το εβδομαδιαίο πρόγραμμα είναι δομημένο και διαιρείται σε 2 ημέρες τεχνικής κατάρτισης, 2 ημέρες προ-αγωνιστικής και μισή ημέρα και τα 2. Κάθε μέρα οι αθλητές έχουν την ευκαιρία να εκμεταλλευτούν τα γήπεδα ποδοσφαίρου ως μέσο ενεργής αποκατάστασης και την Τετάρτη μεσημεριανό μπάνιο και παιχνίδι στην πισίνα.

Η επιβάρυνση κάθε ημέρας ποικίλει για να μεγιστοποιεί τη βελτίωση του μικρού αθλητή σε όλες τις πτυχές της κατάρτισης του – τεχνικής, τακτικής, φυσικής και διανοητικής. Ο όγκος και η ένταση κάθε ημέρας ποικίλουν με αρκετό χρόνο να διατίθεται για ανάπαυλα και ανανέωση. Οι εσωτερικές και οι εξωτερικές δραστηριότητες οργανώνονται καθημερινά σε μία προσπάθεια αξιοποίησης του όμορφου περιβάλλοντος και της έλξης του καιρού της Αττικής.

Πλεονεκτήματα του σχεδιασμού της προπονητικής διαδικασίας σε 3 εβδομάδες:

  • Ο αθλητής φτάνει στη μέγιστη απόδοση σε καθορισμένο χρόνο.
  • Ο σχεδιασμός της προπόνησης κανονίζεται για να φτάσει σε κορυφαία αιχμή στα τεχνικά, τακτικά, φυσικά, διανοητικά και διατροφικά συστατικά.
  • Η προπόνηση είναι αποδοτικότερη και οι στόχοι είναι σαφείς και καθορισμένοι.
  • Η προπονητική εργασία είναι στοχευόμενη.
  • Η ποικιλία αποφεύγει στην πράξη την πλήξη, την αδράνεια και την ουδετεροποίηση.
  • Το «κάψιμο» της υπέρ προπόνησης και οι τραυματισμοί αποτρέπονται.

 
Διαφήμιση

Διαφήμιση

Διαφήμιση

Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση

Διαφήμιση
ote nov 2016 300x80

latest-atp-videos

charitonidis-thecoach


Διαφήμιση

Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση